Adéu primària

Ahir, l’últim dia de curs, vam acomiadar els nois i noies de sisè, que l’any que ve ja començaran l’institut.

Vam començar el dia fent uns partidets de bàsquet i futbol d’alumnes contra mestres i ens ho vam passar d’allò més bé! Després, vam sortir al parc de l’Abel a fer un piscolabis i, quan vam tornar a l’escola… SORPRESA! Tots els nostres companys i companyes estaven preparats als passadissos per acomiadar-nos, quina il·lusió!

Entre abraçades, somriures i llàgrimes acomiadem aquest curs i aquesta etapa tan especial. Esperem que vingueu a veure’ns i a explicar-nos les annècdotes i experiències que viureu a l’institut. Molta sort i molts ànims, sempre endavant!

Si cliqueu damunt la fotografia podreu veure algunes fotos dels partidets i un vídeo del comiat per part de tota l’escola.

1. ELISABETH

Moltes gràcies a tot el professorat, especialment a tu Laura, per la paciència que heu tingut amb l’Álvaro i amb tot el que li heu transmès. L’heu ajudat moltíssim, no us imagineu quant! Ha estat molt bé en aquesta etapa de la seva escolarització, i ha estat rebut amb molt d’afecte i estima ( cosa que necessitava molt), acollit pels companys i companyes com un més del grup. Per molt que ho agraeixi mai podré “pagar” el que heu fet per ell.
    Una abraçada ben forta.