Activitat de cloenda del Projecte UNA

Festa de cloenda del Projecte UNA

Aquest curs els tres grups de cinquè vam participar fent uns tallers a la residència amb els avis.

El dia 19 de juny  les dues escoles del poble vam anar a la festa de cloenda d’aquest projecte. Primer hi va haver un petit parlament per part de les autoritats locals. A continuació infants i avis van participar en una gimcana. Cada grup estava format per infants de les dues escoles i els avis i àvies que acompanyaven.  Van poder gaudir amb les possibilitats que oferia el “fotocol”. Tot seguit vam esmorzar al parc de la residència. Els infants van mostrar-se molt implicats durant tota la celebració.

Aquest projecte és enriquidor i molt satisfactori per tothom. L’intercanvi generacional aporta un valor afegit.

Va ser una experiència molt bonica per tots!

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.