SETMANA DE LA PAU

En la setmana del dia internacional de la pau, hem fet tot d’activitats motivadores.

A partir de contes i vídeos hem conegut l’aportació de l’activista Malala Yousafzai en el nostre món. Hem vist com va ser de valenta i com gairebé acaben amb la seva vida.

Hem treballat en grups tot dibuixant un moment de la vida de la Malala, acompanyat d’una frase explicativa i també l’hem llegit en veu alta en una gravació. El bonic fruit ha estat un panell exposat a l’entrada de l’escola amb els dibuixos , les frases i els QR per poder escoltar la nostra veu.

També hem escrit bonics desitjos escrits amb el llapis màgic que sortia al conte de la Malala i els hem enganxat al nostre mural de primer.

Hem pogut veure l’exposició de la pau amb els panells que havien fet tots els i les alumnes de l’escola i hem reflexionat a classe al voltant de la pau.

També vam fer dues activitats en la tarda de tallers del divendres: una bonica manualitat que consistia en un colom de la pau per penjar i una dansa de la pau.