LA REVOLUCIÓ INDUSTRIAL ARRIBA A 3r

A 3r, durant aquesta primera setmana de febrer, ens han visitat dues famílies que treballen en el sector industrial. En Raúl Sogues a Coselva i la Cristina Antillach a Wabtec (antiga Faiveley).

L’activitat, emmarcada en el projecte Un Tomb per la Selva, pretén que l’alumnat de 3r conegui una mica millor com es treballa en alguna de les moltes fàbriques selvatanes que hi ha al poble, de la mà de persones properes com són pares/mares de companys/es de classe.

Ha sigut molt enriquidor escoltar, en primera persona, com és la feina dins de les seves respectives empreses, quines matèries primeres fan servir, com tracten els residus i quins productes finals elaboren.

Raúl i Cristina, moltes gràcies pel vostre temps i per compartir amb nosaltres una part important de les vostres vides.

Si voleu veure imatges d’aquestes visites feu clic aquí.