LES EXCURSIONS DE LA COMUNITAT DELS GRANS

Durant aquest trimestre 4t, 5è i 6è han fet excursions que els hi han servit per aprendre més coses sobre el que estan treballant a classe.

Els nens i nenes de 4t el dia 10 de novembre van anar d’excursió a Catalunya en Miniatura, per aprendre més sobre les comarques del que ja saben, com ara col·locar-les al mapa i conèixer alguns dels edificis importants que hi ha a casa nostra. Una de les activitats que va agradar més va ser fer la volta al parc amb un trenet.

L’alumnat de 5è, el dia 14 de novembre, van anar al Delta de l’Ebre a conèixer animals com ara els flamencs. Després  van continuar el treball a classe buscant característiques sobre els ocells típics del Delta de l’Ebre.

L’alumnat de 6è va anar d’excursió a Terrassa el mateix dia que 5è a veure el Museu Nacional Científic. En teoria els hi havien d’ensenyar la màquina de vapor però és va espatllar. Llavors els monitors els hi van ensenyar màquines antigues que s’utilitzaven en el passat, i també van poder observar com viatja l’electricitat.

A continuació us deixem unes imatges d’aquestes excursions.

Equip de redacció del taller de reporters de 4t – Carla, Unai i Joaquín.