CANTADA DE NADALES PEL CARRER

Aquest dimarts 12 de desembre, la coral de l’AFA de la nostra escola juntament amb la coral de Sant Rafel, la coral de l’Escola de Música i de l’Aula Vilalta, ha participat a la cantada de Nadales a la residència d’avis El Vilar. Allí han cantat pels avis.

Seguidament, han anat caminant tots junts acompanyats per la banda de l’Escola de música  de l’Aula Vilalta. Cada cor ha cantat a diferents llocs del carrer Major fins arribar a la porta de l’Ajuntament, on han finalitzat amb una nadala conjunta.

La trobada de corals s’ha acabat amb un berenar per gentilesa de l’Ajuntament de la Selva del Camp.