GUANYEM!

Eren quarts de dues del dissabte 8 de juny quan l’organització d’mSchools es disposava a donar els premis del Mobile History Map. Famílies, alumnes i mestres teníem una petita esperança que alguna cosa bona anava a passar. Però no, no va ser així. El premi del jurat va anar a mans del projecte @dona’t  de l’escola Mestre Ignasi Peraire de Mollerussa, i el premi a la millor presentació va anar a parar un altre cop a terres lleidatanes, a l’escola La Mitjana de la capital del Segrià.

Les nostres cares no podien amagar la decepció, però vam ser conscients que aquestes escoles havien presentat projectes molt potents. A continuació van rebre els premis els instituts i el CRP, que casualment va ser el nostre, el de Reus.

De cop i volta, sense esperar-ho, els presentadors de l’acte anuncien que es disposaven a donar el premi més complicat de guanyar, el vot del públic. Va ser llavors quan tots i totes vam recordar la bona feina feta fins el moment, els nostres nens i nenes fent unes actuacions impecables, i d’altres anant a demanar el vot a persones desconegudes de manera afable i simpàtica. Va ser llavors quan tots i totes vam fer silenci perquè sabíem que alguna cosa molt gran anava a passar.

“El vot del públic és pel projecte…”

ELS CARRERS DEL CASC ANTIC DE L’ESCOLA ABEL FERRATER!!!!!

Abraçades, crits, salts, plors, rialles i corredisses cap a l’escenari. Vam sentir allò que tota persona almenys una vegada a la seva vida hauria de sentir, el reconeixement de centenars de persones aplaudint la feina ben feta.

Diuen que per a guanyar primer s’ha de perdre. Aquest no va ser el nostre cas, primera participació i GUANYEM! Vam guanyar un premi i articles tecnològics, però el que van guanyar els nostres alumnes ahir és incalculable.

En fi, un dia molt especial que esperem que aquests xiquets i xiquetes guardin per sempre més en els seus records.

A continuació unes imatges d’aquell dia.

Ens preparem:

En plena acció:

Guanyem!

1. Neus Estrada Pascual

La meva enhorabona als xiquets i xiquetes de 3r, al tutors i als mestres que hi han col·laborat. El vostre treball dels carrers del casc antic, és un reconeixement al poble de la Selva, que passarà a formar part de la història del nostre poble.
    Gràcies