Exposem els nostres prototips

Aquest dimecres dia 5 de juny els nens i nenes de 3r van ser els protagonistes durant tota la tarda. Va tenir lloc l’acte de cloenda de l’activitat “El meu prototip” en la que els i les alumnes han creat un invent útil amb material reutilitzable.

Primer van venir a veure l’exposició els companys i companyes d’altres cursos. Petits i grans van poder observar les creacions tant originals dels xiquets i xiquetes de tercer. Més tard, a dos quarts de cinc, van arribar els pares i mares a gaudir de l’exposició.

Canal Camp tampoc es va perdre aquest moment i també van venir a enregistrar imatges i a entrevistar a nens i nenes de tercer.

A continuació podeu veure les imatges d’aquell dia clicant sobre les fotografies.

Els protagonistes:

Amb els companys/es de l’escola:

Amb les famílies: