A 4t som guardians energètics

Aquest dilluns dia 29 de novembre hem fet un taller a l’escola sobre el consum responsable d’energia, gentilesa de la Diputació de Tarragona.

L’alumnat de 4t ha après diferents maneres de reduir el consum energètic de casa, a,través de maquetes que simulaven accions quotidianes que duen a terme a les seves respectives llars.

Paral·lelament a classe de valors hem parlat d’aquest tema, ja que va ser actualitat no fa pas massa temps la cimera pel clima de Glasgow (COP26). Hem acabat l’activitat fent un decàleg de petites accions que podem fer cadascú de nosaltres per aturar el canvi climàtic.

Per veure les imatges d’aquest dia feu clic sobre la foto.