Nova donació a la biblioteca de l’escola
El mes d’abril vam rebre una donació de llibres per a la biblioteca de l’escola. Rebre llibres sempre és una bona notícia i són molt benvinguts. Segur que l’alumnat els troba molt útils per ampliar els seus coneixements i seguir gaudint de la lectura. Gràcies!
Nova donació a la biblioteca de l’escola Llegeix més »












