Estrenem sorral!

A la tornada de les vacances de Setmana Santa, hem tingut una bona sorpresa!

Al pati de la comunitat dels petits s’ha instal·lat un sorral molt gran i bonic. L’anterior sorral passa a ser un espai on plantar, un petit hortet, vaja! Aquesta mateixa setmana ja han plantat ….

Al pati també s’hi han plantat unes plantes molt boniques als peus dels tres arbres nous  i s’instal·larà una aixeta per facilitar regar si convé.

Una altra actuació que s’ha fet és col·locar un rec automàtic.

Aquestes millores les ha subvencionat l’Ajuntament de la Selva del Camp, l’empresa Àgora Col·lectivitats, l’AFA de l’escola i l’Escola Abel Ferrater.

Amb la instal·lació del sorral es donen per acabades les millores dels jardins d’infantil. Esperem poder continuar millorant el pati de la comunitat dels mitjans properament.