Concurs literari Josefina Rossell

A l’escola hem celebrat el IV Concurs literari de Sant Jordi, un acte consolidat a l’escola, que aquest curs passa a tenir el nom de Concurs literari Josefina Rossell. La Josefina va ser directora de la nostra escola del 1970 al 1984, on juntament amb el l’equip de mestres van treballar de valent per reivindicar la dignitat de l’escola pública en una època en què no hi havia tants recursos com ara. Per aquest motiu, i coincidint que el seu besnét ha iniciat la seva escolarització a I3, volem reconèixer el seu treball i dedicació donant nom a un acte rellevant de la nostra escola.

El Concurs Literari Josefina Rossell té com a objectiu promoure la cultura i la llengua catalana a través del dibuix i de l’escriptura creativa i consta de quatre categories: dibuix, rodolí, cal·ligrama i poesia. Els guanyadors i guanyadores són escollits pel Consell d’Infants. Enhorabona a totes i tots per les vostres creacions! (Si vols veure’n més, fes clic a la imatge)