Exposició de projectes d’aula

Com a novetat, aquest any, l’alumnat de primària ha fet exposicions dels projectes que han treballat al llarg de l’any. Ha estat una jornada de dos dies molt profitosa.

L’alumnat ha preparat l’exposició del projecte fet que ha comportat treballar l’expressió oral, el saber estar i saber evocar els seus aprenentatges. El públic ha estat molt correcte i s’ha mostrat satisfet de poder veure els treballs dels companys. El Consell d’Infants ha estat l’encarregat de fer-ne una valoració, la qual ha estat positiva.

Us deixem amb uns vídeos reculls per a què pugueu gaudir-ne vosaltres també.

Vídeo 1r: L’alimentació

Vídeo 2nA: La Creu Roja

Vídeo 2nB: Els insectes

Vídeo 3rA: El cos humà

Vídeo 3rB: L’escola del futur

Vídeo 4tA: Mitologia romana

Vídeo 4tB: L’orquestra de les olors

Vídeo 5è: Els jocs dels nostres avis

Vídeo 5èB: Què menjaven? Què mengem?

Vídeo 6è: La migració

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut