Declaració del 2n Congrés d’Educació Ambiental

Aquest trimestre, l’escola s’ha adherit a la Declaració del 2n Congrés d’Educació Ambiental. El lema és “Transitar de l’acció individual a la transformació col·lectiva” i és que és molt important que totes i tots hi posem de la nostra part.

Per tal de fer-ho arribar a tots els nens i nenes de l’escola, els representants verds han estat els que han treballat el decàleg que ens presentaven. Aquest treball col·lectiu es va fer en una reunió que es va celebrar al Parc de l’Abel.

*Clica a la imatge i veuràs les fotografies

En una altra sessió, es va fer la gravació d’un petit vídeo que us compartim per a què pugueu conèixer el Decàleg de la Declaració, i també per saber de quina manera podem seguir avançant en aquest treball de l’Educació Ambiental.

Esperem que us agradi, ens faci reflexionar i ACTUAR!

*Clica a la imatge i veuràs el vídeo