Ajuda humanitària

Aquesta setmana passada, des de l’escola, es va organitzar una recollida de productes per fer arribar a Ucraïna a través de l’organització Open Europe així com es va promoure les donacions econòmiques a la Creu Roja i a Cáritas posant-nos en contacte amb els referents de la Selva del Camp.

*Clica a la imatge per veure més fotos.

Durant el dimecres, dijous i divendres, diverses famílies voluntàries juntament amb alumnes de 6è, van estar davant de l’escola tant a primera hora com a final de la jornada escolar recollint tot de productes com productes sanitaris i productes higiènics.

El dilluns d’aquesta setmana, amb l’ajuda d’aquests nens i nenes tan entregats i algunes famílies, vam carregar a una de les furgotenetes voluntàries tot el material.

Tot aquest material s’ha entregat a Reus, concretament a l’organització Onpen Europe. El responsabe de l’organització ens han fet saber que arribarà a hospitals i orfenats d’Ucraïna.

Aprofitem per AGRAIR A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA que us heu involucrat en aquesta acció humanitària, especialment aquestes les famílies que ens heu ofert el vostre temps. De ben segur que haurem ajudat a molta gent que ara mateix ho està passant malament. La Lluita continua però… Si algú vol fer alguna donació més, es pot dirigir a l’Ajuntament de la Selva ja que ells saben qui està fent més accions solidàries.