Nivell Mitjà

Programa per a l’aprofundiment en l’aprenentatge musical. Per a accedir-hi cal haver superat el Nivell Elemental.

Està format per dos cicles de dos cursos cadascun.

• Assignatures comunes obligatòries:
    2h setmanals de llenguatge musical
    1h setmanal de combo ( pels instruments polifònics moderns i percussió ) o 1’5 h d’orquestra (per als instruments propis de l’orquestra i piano, si s’escau).
  • Assignatura individual obligatòria:
    1h setmanal de primer instrument.
    1h mensual de repertorisme per als instruments propis de l’orquestra i cant (2 sessions al mes).
  • A partir del 2n cicle, els alumnes propis de l’orquestra i polifònics tindran l’assignatura comuna: música de cambra. Durada 1h setmanal.
  • Assignatures a escollir entre:
    30 minuts setmanals de segon instrument o 60 minuts cant coral de 2n cicle (si no hi ha un mínim de 10 alumnes s’agruparan a la Coral de Grau Elemental).

Màxim 15 alumnes per aula.

• Al final de cada cicle, s’entregarà un Diploma als alumnes que hagin cursat totes les matèries corresponents al nivell.
  • Els alumnes de Nivell Elemental i Mitjà poden presentar un certificat conforme fan alguna de les assignatures esmentades fora de l’escola però s’han de presentar a l’examen final per assegurar el nivell (al Juny o al Setembre).

Els alumnes que vulguin continuar estudis a l’escola i hagin acabat tot el Nivell Mitjà, poden optar entre cursar el Nivell Postmitjà, fr un Curs pont i l’Ensenyament no professional.