Calendari del curs

L’EMMIF es regirà segons el calendari publicat al DOGC pel departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, al principi de cada curs escolar.

Referent a les 5 festes de lliure disposició, es triaran d’acord amb els altres centres d’ensenyament de Puigcerdà. Excepcionalment i per causes justificades, es poden modificar les dates, sol·licitant permís a l’Ajuntament.

El Consell escolar aprovarà el calendari escolar proposat abans de l’ inici de cada curs, així com les modificacions puntuals que se’n derivin. Aquestes modificacions poden provenir de la coordinació amb les activitats d’avaluació pròpies o del Conservatori de música dels Pirineus.

L’escola romandrà oberta tot l’any, exceptuant el període de vacances (mesos de juliol i agost, Nadal i Setmana Santa), així com les festivitats locals i de lliure disposició, diumenges i festius. Se seguirà el calendari escolar.

maig 2024

Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg