Vídeo del projecte Berga en escena

Us presentem un vídeo resum del projecte Berga en escena del curs 2023-2024.

El passat dimecres va tenir lloc la representació del projecte Berga en Escena, un treball interdisciplinari amb alumnat de 3r. d’ESO de l’Institut Guillem de Berguedà i l’Institut Serra de Noet de Berga que ha combinat música, dansa i expressió corporal. Aquesta és la segona edició del projecte en la qual l’alumnat participant ha triat com a fil conductor el tema de la por, titulant l’espectacle amb “la meva por”.

Durant 8 setmanes les persones que han participat al projecte han estat treballant amb l’actor Ivan Otaola i la ballarina Laura Marsal la concepció i el desenvolupament de l’espectacle per arribar a la representació d’aquest dimecres que ha comptat amb el públic de la resta de companys i companyes dels instituts participants.

El projecte compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Berga.