Microconcerts de Nadal 2021

MicroConcerts de Nadal 2021

Una setmana amb concerts breus, classes obertes i activitats per compartir les músiques de les persones que aprenen i fan música a l’Escola Municipal de Música de Berga

Enguany tornem a programar els Microconcerts de Nadal, encara amb precaucions per evitar contagis a causa de la pandèmia de la COVID-19. Malgrat obrim els concerts al públic, us demanem restringir l’assistència al nucli familiar (pares/mares/germans) ja que els aforaments estan reduïts i cal reduir el risc de contagi.

Podeu consultar el programa dels horaris dels Microconcerts:

Programa dels Microconcerts de Nadal 2021

IMPORTANT:

Per assistir als Microconcerts de Nadal, cal registre previ en el en aquesta pàgina. Escolliu el vostre microconcert i inscriviu el nom de les persones que assistiran com a públic (no els nens i nenes que tocaran). Els microconcerts de l’exterior (banda i corals infantils) no necessiten registre previ. Si no us apareix el vostre microconcert, al capdavall de la pàgina cliqueu “Show more o mostra més” i apareixeran la resta.

Pàgina de registre per als Microconcerts de Nadal 2021

Si teniu alguna incidència envieu-nos un correu a info@emmberga.cat amb el nom de les persones que volen assistir al microconcert i ho gestionarem (utilitzeu aquesta via només en cas d’incidència)

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i gaudim de la música i les festes!

(Aquesta programació es pot veure alterada per incidències relacionades amb la pandèmia de la Covid-19 com confinament d’alumnat d’algun dels grups)