Recuperem el cap de setmana de treball de les corals infantils

Aquest cap de setmana més de 60 nens i nenes de l’escola participaran en el cap de setmana de treball de les corals infantils de l’escola a Cal Candi, a Vilada. Aquest cap de setmana fa molts anys que es porta a terme i només es va interrompre el curs passart a causa de la pandèmia i les mesures restrictives.

Els nens i les nenes estaran des d’aquest divendres i fins diumenge a “Cal Candi” una casa de colònies a Vilada per treballar el repertori de manera comuna, que enguany es centra en la cantata “La Màquina del Temps” d’Arnau Tordera, que es posarà en escena el proper diumenge 22 de maig. A banda de cantar, els i les participants gaudiran de jocs, lleure i convivència entre l’alumnat.