Projecte amb l’agrupació fotogràfica

L’Agrupació Fotogràfica Tallers d’Arts i Oficis de Berga proposa un projecte que consisteix en fer fotografies dels alumnes i professors interessats per exposar-les a l’escola i/o en exposicions o concursos en que es presenten arreu de l’estat.

Són fotografies artístiques que impliquen un treball previ: es farà una petita entrevista perquè el fotògraf pugui conèixer l’intèrpret i s’inspiri per a realitzar la foto, escollir el vestuari i triar la localització.

Si hi esteu interessats, cal posar-se en contacte amb la coordinadora del projecte a l’EMMB, la Montserrat Gabarrós (gabarrospm@emmb.ajberga,cat). El termini acaba el dia 13 de desembre.