Problemes de mobilitat primera setmana de gener

Aquesta primera setmana de curs, en motiu d’un rodatge al convent de Sant Francesc, la mobilitat viària a la zona de l’escola estarà afectada. No es pot aparcar a la Plaça Baylina (la de davant de l’escola) i bona part de la zona de Sant Francesc està ocupada per vehicles del rodatge. És per això que us demanem que, en la mesura del possible, eviteu circular per la zona de l’escola i els que us sigui possible, accedir al centre a peu. Una altra possibilitat és deixar l’alumnat a la zona del passeig del Lledó i evitar accedir a l’escola per la Ronda Queralt. Us demanem disculpes per avançat i us agraïm la vostra col·laboració.