Preinscripcions curs 2023-2024

Del 2 al 14 de maig s’obre el període de preinscripció per al curs 2023-2024 per a nou alumnat.

Fer la preinscipció no té cap compromís econòmic fins que es confirma la plaça i es realitza la matrícula però dona més garantia de poder escollir plaça o l’instrument desitjat.

Com fer la preinscripció?

• Online en aquest enllaç
  • A la secretaria de l’escola
  • Per telèfon al 938213911

També podeu consultar la nostra oferta educativa en aquest enllaç

Necessiteu assessorament? Contacteu amb l’escola i concertarem unes portes obertes personalitzades.

Reunió informativa per a noves famílies i/o nou alumnat: Dimarts 9 de maig a les 20.00 ( presencialment a l’escola o en línia en aquest enllaç)

Enllaç de la reunió: https://us02web.zoom.us/j/88366895009?pwd=UTI4TWlVTDkxQW81ODU1aWxXYXRNdz09

Confirmació de plaça: una vegada acabat el període i entre els mesos de maig i juny anirem confirmat les places sol·licitades en els diferents àmbits educatius que ofereix el centre, informarem dels horaris i del procediment de matriculació.