Preinscripció curs 2021-2022

El període de preinscripció ha finalitzat.

Qui pot sol·licitar plaça?

L’oferta educativa de llarga durada de l’escola va dels 3 als 99 anys, comprèn sensibilització, nivells elementals i mitjans, programes de tallers, formacions, etc. Tothom que tingui ganes de fer música, pot fer la sol·licitud de plaça. Durant el curs també s’ofereix oferta de curta durada per a nenes i nens de 0 a 3 anys.

Per què és important la sol·licitar plaça?

Per poder accedir a les places que ofertarem el curs 2021-2022 tant de música i moviment (de 3 a 6 anys) com a partir de 7 anys els programes de l’EMMB que comporten l’accés a una plaça d’instrument. L’alumnat que hagi fet la preinscripció tindrà prioritat.

Vull informació personalitzada

Podeu contactar amb nosaltres per telèfon (938213911) i també per correu electrònic (info@emmb.ajberga.cat) i contactarem amb vosaltres per resoldre tots els dubtes que ens plantegeu.

La sol·licitud em compromet a res?

No, no us compromet a res. La sol·licitud només dóna prioritat davant de les peticions posteriors d’accés a l’escola però el compromís s’adquireix una vegada confirmada la plaça i realitzada la matrícula, cap al mes de juliol.

Quina és la nostra oferta educativa?

En aquest enllaç podeu accedir a l’oferta educativa de l’Escola municipal de música de Berga

Oferta educativa

Quins són els preus?

En aquest enllaç podeu veure els preus públics vigents per a l’escola. Tingueu en compte que són anuals, o sigui que, excepte les matrícules, cal dividir per 10 menusalitats per saber què costaria cada mes.