La Banda participa aquest cap de setmana a la trobada de Bandes a Donostia

La Banda de l’EMM Berga/Conservatori dels Pirineus, participa aquest cap de setmana a la trobada de bandes que organitza l’Escola Municipal de Música de Donostia, juntament amb la Unió d’Escoles de Música i Dansa d’Espanya (UEMyD). En aquesta trobada hi participaran bandes d’Euskadi i Catalunya.

Durant el cap de setmana s’oferirà un concert conjunt el dissabte a les 19.00 al Parc Aderdi Eder de Donostia i el diumenge la Banda actuarà a Hernani juntament amb la formació de l’escola de música d’aquesta ciutat basca.

Viatjaran a Euskadi 41 comonents de la banda de l’escola.