La Banda de l’escola ofereix el Concert de Patum

Aquest dissabte a les 18.00 h., la Banda i la Jove Banda de l’escola oferiran el Concert de Patum al l’amfiteatre del Parc del Lledó de Berga. Aquest concert està inclòs dins dels actes de la festivitat del Corpus que organitza l’Ajuntament de Berga, ja que aquest any s’han suspès per segona vegada les festes de La Patum a la ciutat de Berga.

La Banda de l’escola de música ofereix un concert de música de La Patum que repassarà alguns dels arranjaments que han servit per fer la festa des de principis del segle XX fins a dia d’avui. Des de Fernando Cobeño (1911), passant per Joan Bapstista Lambert (1930), Francesc Garcia Carretero (1971), Joan Casas (1986), Ricard Cuadra (90’s) i la darrera versió de Sergi Cuenca i Pep Moneo (2010).