La Banda al Berga Bolet 2021

La Banda de l’Escola municipal de música de Berga participa a la festa del Berga Bolet 2021. El dissabte, 2 d’octubre, se celebrarà una nova edició de la Bergabolet impulsada per Bergacomercial amb la col·laboració de l’Ajuntament de Berga. La mostra d’enguany comptarà amb les tradicionals parades de bolet fresc i productes relacionats amb el món del bolet que estaran situades a la plaça de Sant Joan i la placeta Ciutat, de 10 a 20 h. Al matí, també hi haurà una cercavila amb els gegants i nans de la Bauma dels Encantats, el nan ‘Tocat del bolet’ de Montmajor i la Banda de l’Escola Municipal de Música de Berga. La tradicional passada pels carrers del centre històric es farà a les 11 h.