II Concert benèfic

Aquest divendres 21 de febrer a les 21.00 h. tindrà lloc el II concert benèfic a benefici de la investigació per al càncer infantil, promogut per l’associació Ginkgo APAC Berguedà i l’Escola municipal de música de Berga, al Pavelló de Suècia.

Aquest concert és la segona vegada que s’ofereix i enguany s’ha cregut oportú traslladar-lo al Pavelló de Suècia donat l’èxit de l’edició anterior.

Hi participarà alumnat de l’Escola municipal de música de Berga i el Conservatori dels Pirineus: com a intèrpret individual, Ot Ortega (piano) i dos grups de cambra, el Trio Pirineus amb Ot Ortega (piano), Martí Solà (flauta travessera) i Pau Farré (violoncel) i el trio BNT de l’àrea de música moderna amb Biel Roca (piano), Núria Carreras (violoncel) i Timothée Kamba Tobias (bateria).

El concert serà en la modalitat de taquilla inversa per col·laborar en la investigació per al càncer infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.