Fem sonar el món aquest divendres amb els Superfilharmònics

Aquest divendres 24 de maig, el projecte Superfilharmònics celebra el seu habitual concert de final de curs tocant músiques populars i tradicionals de diferents parts del món. És l’únic
moment de l’any en que s’apleguen totes les escoles integrants del projecte per tocar juntes, formant una orquestra de més de 300 nens i nenes. Durant el tercer trimestre, l’alumnat ha estat treballant el mateix repertori per poder-lo interpretar de manera conjunta.

En el concert, hi participaran les set escoles que formen part del projecte amb tot l’alumnat de P3 i P4: Escola Santa Eulàlia, Escola Sant Joan i Escola Vedurna, amb instruments de corda i Escola La Valldan, Escola Fedac-Xarxa, Escola Santa Maria d’Avià i Escola Sant Salvador de Cercs, amb instruments de vent. A més a més, comptaran amb la col·laboració d’usuaris del Taller Coloma i els acompanyarà el quintet de metall de l’Escola Municipal de Música i el quartet de vent metall del Conservatori de Música dels Pirineus.

Habitualment el concert se celebrava a la Plaça de Sant Pere el dissabte al matí, enguany el concert tindrà un nou format ja que per primera vegada se celebrarà al Pavelló nou d’esports en horari lectiu, afavorint la participació de tot l’alumnat implicat.