Es jubila la professora Neus Simon

Després de tota una vida dedicada a la docència musical, el dilluns 31 de gener va ser el darrer dia de classe de la professora Neus Simon que ha començat una nova etapa a la seva vida, ja que l’1 de febrer s’ha jubilat. Professorat i alumnat li vam dedicar un petit homenatge a l’escola el mateix dilluns.

Des de l’Escola Municipal de Música li volem desitgem que aquest nou període de la seva vida sigui ben profitós i que pugui gaudir de totes les coses de la vida que li agradin en aquesta nova etapa.

Gràcies per tot Neus, com a companya i com a docent de molts dels nostres alumnes.