El Trio Orelon ofereix el segon concert del Cicle de Música de Cambra i una classe magistral

Aquest divendres a les 20.00 h. i al Pavelló de Suècia, tindrà lloc el segon concert del cicle dedicat a la música de cambra, promogut per l’Escola Municipal de Música i el Conservatori dels Pirineus, conjuntament amb les àrees de Cultura i Educació de l’Ajuntament de Berga. El Trio Orelon, protagonista d’aquest segon concert, els membres dels quals també oferiran una classe magistral per a l’alumnat del Conservatori dels Pirineus.

fundat l’any 2019 a Colònia, deu el seu nom a l’idioma universal esperanto en què “Orelon” significa orella o oïda, simbolitzant així en el nom del grup els múltiples aspectes de l’escolta en la música. “Densitat simfònica, homogeneïtat sonora, intensitat i emotivitat de la música de cambra” (Frankfurter Allgemeine Zeitung) són qualitats que ja s’atribuïen al Trio Orelon poc després de la seva fundació.

En els dos darrers anys, el Trio Orelon ha guanyat diferents premis en l’àmbit nacional i internacional, com per exemple el primer premi i el premi especial per a la millor interpretació de l’obra contemporània al concurs Franz Schubert und die Musik der Moderne, a Graz (Àustria) i al Concurs Internacional de Música de Cambra (MICMC) a Melbourne (Austràlia) i el primer premi i el premi del públic al Concurs Internacional de Música ARD a Múnic (Alemanya).

Fitxa artística:

Arnau Rovira Bascompte (violoncel)

Judith Stapf (violí)

Marco Sanna (piano)

Trio Orelon

Data: divendres, 15 de març

Hora: 20 h

Lloc: Pavelló de Suècia

Preu: 10 € (entrada anticipada per Internet) i 12 € (entrada a taquilla). Les entrades anticipades per Internet es poden comprar fins a les 12 del migdia del mateix dia del concert, mentre que les entrades a taquilla es posen a la venda una hora abans de l’inici de l’espectacle.

Venda d’entrades: www.ticketara.com