El Cor de Veus Blanques viatja a Itàlia

El Cor de Veus Blanques de l’Escola Municipal de Música de Berga ha viatjat a Itàlia, del 28 d’abril al 3 de maig. Aquest viatge ha estat un intercanvi amb l’Orquestra Playoung de la Fondazione Scuola di Musica Carlo e Guglielmo Andreoli de Mirandola.

Durant els dies de l’intercanvi l’alumnat del cor ha fet dos concerts, un a Finale Emilia el dia 30 d’abril i l’altre a Medolla el dia 1 de maig, juntament amb l’Orquestra Playoung i ha tingut contacte amb les famílies de l’orquestra compartint diversos àpats a les diferents cases. També s’ha aprofitat per fer turisme a Florència, Venècia, Verona i Ravenna.

L’Orquestra Playoung serà a Berga del 2 al 6 de juliol per fer el retorn d’aquest intercanvi.