Després de dos anys, torna el Cantaxics

Aquest diumenge, 40 nens i nenes de l’escola, han participat al Cantaxics al Teatre Kursaal de Manresa. Enguany s’ha interpretat la cantata “Quin Cacau per fer aquest cau”, una obra creada per l’Escola Municipal de Música d’Artés de manera col·lectiva en motiu del seu 25è. aniversari.

Aquesta cantata ha représ les actuacions en directe dels més petits en aquesta cantata organitzada per la Zona 6 de l’Associació Catalana d’Escoles de Música. Aquesta cantata també queda plasmada en un llibre amb el conte, les il·lustracions i les partitures.

Després de dos anys d’aturada per la pandèmia, s’han reprès les representacions del Cantaxics, en la que cada any s’estrena una cantata per als més petits de les escoles de música.