Concert dels Cors de l’escola a Sant Francesc

Els cors de l’escola, les corals infantils i el Cor de Veus Blanques, han ofert aquest diumenge a l’Església de Sant Francesc un concert de Nadal. En aquest concert, primer ha intervingut el Cor de Veus Blanques i després les corals infantils amb l’acompanyament d’un quintet de vent.

El concert era a benefici del 50è. aniversari de la Fundació pro disminuïts psíquics del Berguedà i també hi van participar nois i noies del Taller Coloma que van cantar diues darreres nadales que van tancar el concert juntament amb la resta de participants a l’esdeveniment.