Aquest dissabte participem a les Jornades d’Estudi dels Instruments de Cobla a l’ESMUC

Els dies 1 i 2 d’abril de 2022 l’ESMUC acull les 3es Jornades d’Estudi dels Instruments de la Cobla, un punt de trobada per ampliar coneixements i debatre sobre els instruments d’aquesta agrupació tradicional catalana: flabiol, tamborí, tible, tenora, trompeta, trombó, fiscorn i contrabaix. Aquest dissabte 2 d’abril, 18 alumnes de l’Escola Municipal de Música / Conservatori dels Pirineus participaran aquest dissabte en aquestes jornades.

La Jornada, oberta a totes les edats i nivells, està adreçada principalment a escoles de música i conservatoris amb inquietuds i curiositat envers l’estudi d’aquests instruments. També es dirigeix a professionals de l’àmbit de l’ensenyament, la interpretació musical, la investigació i la divulgació que no estiguin adscrits a cap centre.

Aquest és el programa previst per a aquest dissabte:

MATÍ

09:00h Acreditació (Vestíbul de l’ESMUC)
10:00h Benvinguda (Sala d’orquestra)
10:15h Classes col·lectives d’instrument
>>>12:00h Pausa (15 min.)<<<
12:15h Classes magistrals a càrrec dels membres de la Cobla Sant Jordi – Ciutat de Barcelona
>>>14:00h Pausa per dinar (1h)<<<

TARDA

15:30h Assajos del concert final per instruments
16:30h Taller d’improvisació conduït per Edi Pou, membre del grup ZA! i fundador del col·lectiu d’improvisació Caballo Ganador.
>>>17:15h Pausa (30 min.)<<<
17:45h – 18:45h Assaig general del concert final (Sala d’Orquestra)
19:00h Concert final a la Sala d’Orquestra* amb tots els participants i les Cobles del Conservatori de Barcelona, Conservatori de Palafrugell i l’Escola de música de Berga.

+ Reconeixement JEIC a la trajectòria docent de Francesc Elias.