Voleu la samarreta de l’escola?

Ja fa uns tres anys que vam fer la darrera comanda de samarretes de l´EMMB per als alumnes i pensem que de cara a concerts i sortides potser ja torna a ser hora que l´alumnat nou i tots aquells que la vulgueu adquirir aquest cop o bé renovar-la, ho pugueu fer.

Hi ha a la vostra disposició un mostrari a la Consergeria de l´EMMB de talles i models, per tal que pugueu valorar quina és la mes adient o la que preferiu. Adjuntem l´enllaç al formulari per tal que pugueu entrar les vostres peticions; podreu disposar del mostrari durant uns quinze dies i llavors tramitarem la comanda de les que hi hagi entrades i pagades.

Quan hagueu decidit quina talla voleu, podeu entrar la comanda al formulari i procedir al pagament seguint les instruccions habituals per a fer ingressos des del caixer i que tot seguit us recordem; el preu és 10€:

A les oficines del Banc Sabadell mitjançant els caixers automàtics seguint aquestes instruccions.

En el caixer automàtic, escollir “pagaments a tercers”

1-. Demanarà el codi de l’entitat, cal anotar “866”

2-. Escollir concepte “VARIS”

3-. Introduir quantitat, 10€.

4-. Anotar el nom del nen/a a  “Referència”

5-. Acceptar i recollir els 2 comprovants de pagament (1 l´heu de lliurar a l’escola, l’altre és per la família)

L’operació es pot fer amb una targeta d’una altra entitat i està lliure de comissions.

També es pot fer una transferència al compte: ES61 0081 0153 9600 0132 0341 indicant com a concepte el nom de l’alumne/a

Tingueu en compte que si voleu fer l’operació directament a l’oficina, el banc us pot cobrar comissió.