Tutories del primer quadrimestre

Aquest dilluns comencem les tutories del primer quadrimestre que tindran lloc tota aquesta setmana. Els tutors i tutores de l’alumnat concertaran una entrevista en línia amb les famílies. Malgrat la situació de la pandèmia millora, hem considerat que les tutories encara les portarem a terme en línia, excepte en algun cas que tutors i tutores i/o famílies considerin necessària la presencialitat. A l’aplicació “Gwido” podeu visualitzar els informes d’avaluació de l’alumnat de l’escola. Els tutors i tutores concertaran amb les famílies els horaris per a portar a terme les entrevistes i comentar l’informe d’avaluació.