Tornada a l’escola

El dilluns 10 de gener reprenem les classes i us volem transmetre unes informacions a tenir en compte. Sabem que la incidència de la pandèmia de la COVID-19 a la ciutat és molt alta, per la qual cosa demanem extremar les precaucions.

Alumnat confinat: En cas d’alumnat confinat, a banda de comunicar-vos amb el professorat pels mitjans que utilitzeu habitualment, us demanem que ho comuniqueu per correu electrònic a: administracio@emmberga.cat. D’aquesta manera ens assegurem que arribi la informació a tot el professorat que fa classe a l’alumnat confinat. Si coneixeu la informació, ens va bé saber la data de final de confinament. Aquesta informació ens és bàsica per poder reaccionar amb celeritat.

Classes en línia: Tal i com contempla el pla d’obertura del centre, en cas de confinament per COVID-19 s’ofereixen les classes d’instrument i expressió/llenguatge musical. Les classes de conjunt vocal o instrumental no s’ofereixen en línia. Es recomana que pacteu prèviament amb el professorat com feu la classe en línia en cas de confinament i tingueu els enllaços corresponents.

Audicions: Per a les audicions d’instrument, malgrat es podran fer amb públic, us demanem que restringiu a la unitat familiar (pare/mare/germans) l’assistència a les audicions. Caldrà inscriure’s a l’entrada de les sales. No cal dir que és important l’ús de la mascareta i mantenir les distàncies corresponents.

Esperem poder començar el curs sense massa incidències gràcies a la col·laboració de tothom!