Tancament escola de música

Us comuniquem que l’Ajuntament de Berga ha decidit tancar el servei d’escola de música i conservatori de grau professional aquest mateix dijous, a causa de l’epidèmica de Coronavirus. Durant la tarda d’avui, hi haurà personal del centre que podrà atendre alumnat que no pugui haver rebut aquesta comunicació.
A partir de demà divendres, el Departament d’Educació tancarà tots els centres educatius del país. El nostre centre estarà tancar fins que el Departament ho decideixi, com en la resta de centres catalans.
Us demanem que entengueu la situació, davant d’uns fets excepcionals que afecten a tota la ciutadania i en particular a la comunitat educativa.
Us mantindrem informats pels canals habituals.
Restem a la vostra disposició per a qualsevol consulta.