Passem a activitat online a l’escola de música

En conseqüència amb la Resolució de la consellera de Salut i del conseller d’Interior per la qual es publiquen noves mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19, haurem de modificar l’activitat lectiva de l’escola de música a partir del dilluns 2 de novembre i durant quinze dies, per passar a format no presencial, online.

Taxes

• L’Ajuntament de Berga va aprovar una modificació de taxes que contempla reduccions en cas de passar a mode online: Alumnat de P3 a P5, reducció del 75% de la taxa. Alumnat de 1r. de primària, reducció del 50% de la taxa. Resta d’alumnat, reducció del 25% de la taxa a pagar.

Lamentem moltíssim haver d’aplicar aquestes mesures. Des de l’escola hem intentat que l’edifici sigui un entorn segur i pensem que ho hem aconseguit però no podem contradir aquesta normativa que s’emmarca en una situació crítica de la pandèmia de la COVID-19. Us agraïm per endavant la confiança i la col·laboració i esperem que aquesta situació sigui només per als quinze dies anunciats.

Us mantindrem informats de possibles novetats i restem a la vostra disposició per aclarir qualsevol informació.