Mor Rosa Maria Cabra, ex professora de l’escola

Foto: Dani Perona (Regió7)

El passat diumenge va morir Rosa Maria Cabra, ex professora de l’Escola municipal de música de Berga. Va ser una de les dues primeres professores de l’escola, juntament amb Montserrat Perayre, que va iniciar l’actual etapa de l’Escola l’any 1970. Juntament amb Francesc Garcia Carretero van ser els tres primers professionals que van tirar endavant l’escola durant la dècada dels anys 70. Amb la mort de Rosa Maria Cabra ja no queda cap professional dels que van iniciar l’escola a l’antic edifici de la Plaça Sant Joan.

A l’enterrament d’aquest dilluns, un grup de professorat de l’escola han posat música a la cerimònia per donar l’últim adéu a la que va ser companya de feina durant molts anys.

Rosa Ma. Cabra (primera a l’esquerra) a la inauguració de l’Escola municipal de música de Berga l’any 1970, amb la presència de l’alcalde de  l’època, Joan Noguera.

Entrevista a la professora Rosa Maria Cabra en motiu dels 40 anys de l’EMMB (2010)