Indicacions pel toc de queda

Com sabeu, la Generalitat de Catalunya ha imposat un toc de queda a partir de les 22.00 h. Dins de les excepcions per poder circular més tard d’aquesta hora, hi ha el “retorn a domicili de centres educatius” (podeu consultar les excepcions a la pàgina del canal salut.
ElMmyfmWkAArkof (1).jpg
Si no hi ha novetats doncs, mantenim els horaris d’aquest curs fins a les 22.00 h. i en el cas dels alumnes que veniu a partir de les 21.00 h. el centre us farà un certificat per si torneu a casa més tard de les 22.00, recordeu però que la validesa del mateix és només pel temps de desplaçament de l’escola cap a casa vostra.
D’altra banda, donades les dades de la pandèmia de la COVID 19 us demanem que extremeu les mesures de seguretat, especialment quan us espereu fora del centre:
– Manteniu distàncies al carrer i intenteu no interaccionar fora del vostre nucli familiar
– Quan us espereu a la sortida, recomanem esperar a la zona d eles columnes de sota l’escola, no a la baixada i mantenint les distàncies de seguretat.
Les informacions poden canviar en qualsevol moment i és per això que us demanem que seguiu atents al correu electrònic i als canals de comunicació habituals del centre.