Dimarts, Acte de suport al poble ucraïnès

Des de l’Escola Municipal de Música de Berga hem cregut que calia fer un acte en suport al poble ucraïnès i en rebuig a la guerra.

Així doncs, dimarts que ve 8 de març a les 18:30h aturarem les classes i sortirem davant de l’escola ( per tocar tots junts l’Himne d’Europa (Himne de l’Alegria de L.V. Beethoven)  i fer la lectura d’un manifest per part del Xavi González.

Hi esteu tots convidats i si voleu portar el vostre instrument, us deixem aquí partitures adaptades als diferents instruments.

També hem habilitat un punt per recollir material per a les persones que fugen de la guerra que estarà obnert fins divendres.