Continuem en ensenyament telemàtic

D’acord amb el titular de l’escola, l’Ajuntament de Berga, i vist que avui dissabte el govern a prorrogat les mesures per a la prevenció de la crisi de la COVID 19, les classes de l’escola de música passaran a mode telemàtic les dues properes setmanes.
El professorat, d’acord amb el pla d’obertura del centre, es posarà en contacte amb vosaltres per establir els canals de comunicació per poder fer les classes en línia. L’aplicació per defecte és Google Meet.
Les audicions i acompanyaments previstos per a aquestes dues properes setmanes també resten suspesos.
Les úniques classes que es mantindran presencials serà l’assignatura de llenguatge musical, dins de l’horari escolar. En aquests casos farem els desdoblaments pertinents per mantenir estrictament els grups bombolla que tenen a l’escola de primària. En aquest sentit uns demanaríem que aquestes bombolles es mantinguessin tant a l’entrada com a la sortida del centre i evitem barrejar alumnat de diferents grups.
Les classes del Conservatori dels Pirineus es mantenen presencials en la seva majoria, d’acord amb la normativa vigent.
Deixeu-nos afegir la nostra disconformitat davant una normativa que pensem que provoca greuge comparatiu en els ensenyaments musicals. No trobem cap sentit permetre a l’alumnat del conservatori assistir en mode presencial i al de l’escola de música no, tenint en compte que ambdós som ensenyaments de règim especial, reconeguts per la Llei d’Educació de Catalunya i integrants del sistema educatiu del nostre país. Les escoles de música hem pres les mesures per crear un entorn segur i evitar la transmissió de la COVID 19.
Per la banda dels professionals de l’escola, com en anteriors ocasions, farem tot el possible per continuar proporcionant al nostre alumnat el millor ensenyament i acompanyament possible.
Aquestes mesures són vigents durant les properes dues setmanes. Els preus públics de l’escola de música es tornaran a aplicar amb els descomptes previstos a les ordenances municipals en cas de passar l’ensenyament a mode telemàtic.