Concert pedagògic

Els podeu trobar a les xarxes socials: @quartetmes1

Durant les classes de sensibilització musical hem estat treballant la música del Trencanous de Txaikovski per tal de que els nens i nenes puguin gaudir encara més del concert familiar coneixent la música en qüestió.

El concert tindrà lloc el dissabte 11 de gener a les 12:30h al Teatre municipal de Berga. La durada aproximada de l’espectacle és de 50 minuts.

Tots els alumnes de sensibilització musical tenen l’entrada gratuïta i un màxim de 4 invitacions per a poder portar acompanyants (pares, mares, germans/es, avis i àvies…) L’espectacle estarà obert al públic i l’entrada tindrà un cost de 5 euros. Si teniu altres membres de la família que estudien a l’escola o al conservatori també tenen entrada gratuïta.

Les entrades les podeu reservar a  https://www.entrapolis.com/entrades/concert-pedagogic, tant les gratuïtes com les de pagament. Una vegada seleccionats els seients podeu escollir quin tipus d’entrada voleu. Us demanem que ens confirmeu si vindreu al concert responent aquest mateix correu i així podrem saber quants alumnes aniran al concert.