Concert de final de Nivell Elemental

Aquest divendres tindrà lloc una nova edició del Concert de final de Nivell Elemental. Cada any, l’alumnat que finalitza el tram del nivell elemental a l’escola, realitza un concert als voltants de la festa de Santa Cecília en el qual cada participant fa una petita intervenció amb el seu instrument i al final de concert es lliura un diploma de superació d’aquest tram educatiu al centre.

Enguany oferiran el concert 22 alumnes de moltes de les diferents especialitats que ofereix l’escola. El concert començarà a les 20.30 h. a l’aula 003.