Comencem les classes

Aquest dilluns 13 de setmbre comencem les classes a l’Escola municipal de música de Berga. Aquestes són les indicacions per aquesta primera setmana de curs.

Entrades i sortides

Les entrades i sortides són com les del curs passat. Tothom entra per l’entrada principal de l’escola. La sortida és per l’escala d’emergència que dona al pati del teatre, excepte els que surten de l’aula 111 i les aules 005 i 006 que surten igualment per l’entrada principal.

La primera setmana de curs el professorat anirà a buscar a tot l’alumnat a l’exterior. A partir de la segona setmana i durant la resta de curs, l’alumnat de classe d’instrument podrà entrar a l’escola tot sol, però l’alumnat de grup, caldrà que esperi el seu professor/a al punt d’accés a l’exterior.

Cada grup té assignat un espai a l’exterior on s’ha d’esperar. Trobareu el número de  punt d’accés que correspon al vostre grup als vostres horaris del Gwido a partir del dilluns 13 de setembre.

image.png

Demanem a les famílies que us espereu a l’exterior del centre, eviteu aglomeracions i només entreu al centre per tràmits a consergeria o secretaria o perquè el professorat us ho demani. L’alumnat es podrà esperar, si té una estona d’espera entre dues classes, a l’espai del primer pis, on hi ha taules per treballar i fer deures. Si la vostra organització familiar ho permet, us demanem que sortiu del centre i eviteu l’espera a l’escola, entenent que per temes de distància o altres circumstàncies, si necessiteu aquest espai,  el podeu utilitzar sense problema.

– Instruments de lloguer

Si encara no heu tornat el vostre instrument de lloguer, cal que ho feu abans de poder signar la cessió d’instrument per al nou curs.

– Gwido

A través de l’aplicació Gwido podreu accedir als vostres horaris, la vostra matrícula, informes d’avaluació i també podeu comunicar les absències. En breu s’activarà una aplicació per a mòbil per a qui vulgui tenir un accés més fàcil i directe. Si hi ha qualsevol incidència podeu escriure a administracio@emmberga.cat o contactar amb secretaria de 17.00 a 20.00 per telèfon o presencialment.

– Secretaria

La primera setmana de curs, la secretaria del centre sol tenir molta demanda d’atenció presencial. Us demanem paciència i que eviteu aglomeracions al passadís de secretaria. Si és possible, utilitzeu el correu electrònic durant aquests primers dies per comunicar-vos amb la secretaria ( administracio@emmberga.cat ).

– Aules d’estudi

Durant el mes de setembre coordinarem l’horari de les aules d’estudi. Cal que demaneu horari durant el mes de setembre a secretaria. Les aules d’estudi començaran a funcionar el mes d’octubre. Recordeu que aquest curs l’alumnat pot venir a estudiar als matins.

– COVID

En cas d’alumnat o grups confinats, seguim amb el mateix protocol del curs passat. El professorat de llenguatge i instrument establirà a principi de curs el sistema per a les classes telemàtiques. S’oferiran classes telemàtiques de llenguatge musical i instrument però no de conjunt instrumental o vocal, excepte que l’escola no pogués fer classe presencial, un fet que esperem que no passi aquest curs. Les classes telemàtiques només s’ofereixen en casos relacionats amb la COVID 19.

En cas d’un cas positiu o de confinament, us demanem que ho comuniqueu el més de pressa possible a secretaria per pooder coordinar, si és el cas, les clases telemàtiques i la coordinació amb la referent COVID del CAP.

Com el curs passat, us demanem que matingueu la higiene de mans i la mascareta ben col·locada. Tingueu en compte que determinat tipus de mascareta tenen una durada determinada i seria bo que si es porta des del matí, quan es vingui a la tarda a l’escola sigui substituïda per una de nova.

– Correu alumnat @emmberga

Aquest curs oferirem correu electrònic amb el domini @emmberga per a l’alumnat, a partir de 5è. de primària. Es tracta d’oferir un entorn més segur per a les comunicacions i aplicacions entre el centre i l’alumnat. En breu rebreu les instruccions per activar aquest correu. Us recomanem que l’alumnat el vagi utilitzant per a les seves comunicacions amb el professorat del centre.

Calendari acadèmic

El calendari acadèmic, pel que fa a dies de classe i festius, és el mateix que a totes les escoles de Berga. El podeu consultar a la nostra pàgina web: https://agora.xtec.cat/escmusicaberga/ També podreu trobar tota l’activitat de l’escola (audicions, concerts …). Els festius i els dies de lliure disposició sempre són els mateixos que a a la resta de centres educatius de Berga.

Dossiers i material

Els dossiers de llenguatge musical s’entregaran directament a les classes. Al vostre correu electrònic heu d’haver rebut les instruccions de pagament. Malgrat aquest curs es pot compartir material, es demana que l’alumnat porti el seu propi material, a partir de les indicacions que els farà el professorat. A secretaria tenim disponibles les agendes i llibretes de pentagrama com cada curs.

Declaració responsable

Cal que ens entregueu, com el curs passat, les declaracions responsables. Les podeu trobar en aquesta pàgina: https://agora.xtec.cat/escmusicaberga/secretaria/documents/
Informacions de l’escola

Podeu trobar informacions de l’escola i les seves activitats a la nostra pàgina web: https://agora.xtec.cat/escmusicaberga/ i a les xarxes socials del centre.

Reunió d’inici de curs

Com cada curs, farem una reunió general de principi de curs el dijous 23 de setembre a les 20.00 h. en mode en línia. Rebreu l’enllaç uns dies abans.

Aniversari de l’escola

El curs passat l’Escola municipal de música va fer 50 anys. La situació sanitària no ens va permetre fer activitats relacionades amb aquest aniversari. Hem pensat celebrar-ho aquest curs amb el lema “50+1”. En unes setmanes us presentarem activitats relacionades l’aniversari del centre.

Que tingueu un bon inici de curs i restem a la vostra disposició.