Comencem el projecte “Mutatio” amb els Superfilharmònics

Aquesta setmana les escoles del projecte Superfilharmònics hem començat el projecte de creació “Mutatio”. Aquest projecte està coordinat per Juanjo Grande.

En aquest projecte l’alumnat s’embarcarà en un viatge sonor que uneix la tradició del passat amb la realitat actual. Per això s’inspiren en dos elements: les conseqüències del canvi climàtic i Les Estacions de Txaikovski obra que fa un retrat musical de cada mes de l’any la pregunta és si les estacions encara seran com Txaikovski se les havia imaginat?

L’objectiu és doble: promoure la creativitat i l’expressió musical i, alhora, conscienciar sobre la importància de preservar el nostre entorn i les conseqüències del canvi climàtic. Amb la música, es pretén que els estudiants s’apropin més a la natura i se sentin cridats a actuar. Junts, crearan obres musicals que ens permetran expressar les nostres emocions tot connectant amb la natura i a música

El concert finbal del projecte serà el dia 11 de desembre al Teatre Municipal de Berga amb la participació de les escoles Sant Joan, Santa Eulàlia, La Valldan, Vedruna Berga, Fedac Xarxa, Sant Salvador de Cercs i Santa Maria d’Avià.