Canvis al protocol COVID per a l’escola

Aquests dies encara no estem baixant el nombre de contagis de COVID a la nostra zona i és per això que la incidència a la nostra comunitat educativa segueix sent alta, tant en alumnat com en personal que treballa al centre. Explicar-vos que les nostres possibilitats de trobar persones substitutes de manera inmediata son limitades i anem cobrint amb les permanències les absències que van sorgint i en alguns casos ens cal anul·lar algunes classes.

Us recordem també que si teniu casos de confinament o positius, els comuniqueu sempre a administracio@emmberga.cat per tal de poder gestionar les classes en línia amb celeritat.

També us adjuntem el nou protocol del Departament de Salut. En el nostre cas només caldrà actuar en grups d’alt risc (instrument de vent i activitats amb cant), en les quals les persones dels grups immunitzades no caldrà que facin quarantena i les no immunitzades hauran de fer una quarantena de 7 dies. En qualsevol cas, en el moment que sorgeixin sempre ens posarem en contacte amb la gestora COVID del CAP de Berga i serà ella qui indiqui les actuacions a fer.

Finalment, aquests dies anem portant a terme les audicions d’instrument. La presència de públic és permesa però limitada al nucli familiar de l’alumnat i demanant-vos que seguiu totes les mesures de prevenció corresponents.

Us agraïm la vostra comprensió i esperem anar seguint el curs amb la màxima normalitat possible.