Benvinguts al curs 2021-2022

Benvinguts al curs 2021-2022. Us fem arribar les primeres informacions d’aquest nou curs que comença. Esperem que de mica en mica tornem a la normalitat i puguem anar recuperant l’activitat habitual al nostre centre. De nou, gràcies per la vostra confiança després d’un curs amb afectacions i restriccions a causa de la pandèmia de la COVID-19.

Com serà el curs 2021-2022?

Respecte a les mesures sanitàries, seguirem mantenint les que vàrem implementar el curs passat: Entrades i sortides esglaonades, ús de la mascareta, higiene de mans … Tot i això recuperarem les ràtios dels grups, els conjunts instrumentals i formacions faran les classes amb els grups sencers i els conjunts vocals també recuperaran la periodicitat setmanal. Pel que fa a les activitats, tal i com a finals de curs ja vàrem poder recuperar les colònies, esperem poder tornar a fer sortides i concerts dins de les limitacions que ens vagin marcant en cada moment les autoritats sanitàries.

No cal dir que la crisi sanitària segueix existint i seguirem sent extremadament curosos per garantir el compliment de totes les mesures santiàries. Us seguim demanant que mantingueu les distàncies i eviteu les aglomeracions a les entrades i sortides del centre. Com el curs passat, l’entrada serà per la Plaça Baylina i la sortida pel pati del Teatre municipal, a la Ronda Queralt.

Seguirem demanant a les famílies que no accediu al centre si no heu de fer alguna gestió a secretaria o teniu alguna trobada concertada amb el professorat del centre.

També continuarem preveient classes online en casos de confinament amb la mateixa metodologia que el curs passat. Us demanem que en casos d’alumnat confinat, ho comuniqueu a secretaria amb la màxima antel·lació possible per preveure les classes online.

En aquesta pàgina hi anirem actualitzant tots els temes relacionats amb el protocol COVID: https://agora.xtec.cat/escmusicaberga/secretaria/documents/

Inici de les classes

Totes les classes comencen el dilluns 13 de setembre, excepte els horaris de primària musical del dilluns al matí, per facilitar el primer dia de classe a les escoles. La primària musical de dilluns a la tarda ja començarà amb tota normalitat.

Calendari acadèmic

El calendari acadèmic, pel que fa a dies de classe i festius, és el mateix que a totes les escoles de Berga. El podeu consultar a la nostra pàgina web: https://agora.xtec.cat/escmusicaberga/ També podreu trobar tota l’activitat de l’escola (audicions, concerts …)

Instruments de lloguer

Cal tornar els instruments de lloguer per tal de poder-los revisar. A partir de la primera setmana de curs, el professorat els tornarà a assignar. Recordeu que fins que el vostre professor o professora no us ho indiqui, no heu de passar per secretaria  a recollir l’instrument.

Dossiers i material

Els dossiers de llenguatge musical s’entregaran directament a les classes. Al vostre correu electrònic heu d’haver rebut les instruccions de pagament. Malgrat aquest curs es pot compartir material, es demana que l’alumnat porti el seu propi material, a partir de les indicacions que els farà el professorat. A secretaria tenim disponibles les agendes i llibretes de pentagrama com cada curs.

Horaris i plataforma Gwido

Els horaris personalitzats i que teniu assignats els podeu trobar a la plataforma Gwido. Si hi ha qualsevol incidència podeu escriure a administracio@emmberga.cat o contactar amb secretaria de 17.00 a 20.00 per telèfon o presencialment. Si encara no heu confirmat els horaris al Gwido, recordeu de fer-ho abans de començar el curs. De la mateixa manera, si teniu problemes per accedir a la plataforma, contacteu amb secretaria.

Declaració responsable

Cal que ens entregueu, com el curs passat, les declaracions responsables. Les podeu trobar en aquesta pàgina: https://agora.xtec.cat/escmusicaberga/secretaria/documents/

Les podeu entregar a la consergeria de l’escola.

Informacions de l’escola

Podeu trobar informacions de l’escola i les seves activitats a la nostra pàgina web: https://agora.xtec.cat/escmusicaberga/ i a les xarxes socials del centre.